11 jan. 2011

#48 Ekonomi (12 av 365)

Vilken bild jag skulle ta på temat ekonomi kom jag på så fort jag läste temalista, men väntade bara på ett passande tillfälle att ta bilden.
Så härom dagen råkade jag av en händelse springa på en hög med pengar och det var lika bra att passa på.
Tyvärr fanns ingen riktigt kamera att tillgå, så det fick bli mobilkameran istället. Tyvärr är ju kameran i Iphone 3Gs inte så mycket att ha när man inte har tillräckligt med ljus, så Hipstamatic fick bli min räddning även denna gång.


Effekten som "slumpades" fram i Hipstamatic var samma som den ena av bilderna i inlägget Telefonkiosk häromdagen. I det inlägget gillade de flesta effekten i den andra bilden bättre.
Här finns det bara en bild och en effekt att välja på och i det här fallet tycker jag att den passar helt ok.
Håller ni med mig?

3 kommentarer:

  1. Funkar toppen!
    Själv väntar jag på en iPhone4, så det kanske kommer lite Hipstamaticbilder hos mig senare :O)

    SvaraRadera
  2. En bild med pengar kan väl aldrig bli fel ;)

    SvaraRadera
  3. det får väl duga ;o)
    Synd att man inte kan få lite av det där :o)

    SvaraRadera